KALİTE POLİTİKAMIZ

KALİTE POLİTİKAMIZ


Tüm sağlık hizmetlerinde katılımcı bir yönetim anlayışıyla:
Hastalarımız için;
 
* Tıp Merkezimizde kaldıkları süre içerisinde güler yüzlü, empati kurabilen sağlık
profesyonellerinden hasta güvenliği öncelikli, ekonomik hizmet almalarını
sağlamayı,
 
* Mahremiyet, bilgi güvenliği ve bilgi edinmenin hastalarımızın en doğal hakkı
olduğunu unutmamayı,
 
* Hastalarımıza sağlık hizmetlerinin yanı sıra kendilerini özel hissettirecek
yaklaşımlarda bulunarak konforlu bir bakıma ihtiyaç duyduklarını unutmamayı,
 
*Tıbbi ve etik ilkelere bağlı kalmayı,
 
Çalışanlarımız için;
 
* Çalışan sağlığı, güvenliği ve memnuniyetini ön planda tutarak fikirlerine saygı
göstermeyi, önerilerinden yararlanmayı,
 
* Sağlıkta kalite standartlarının tüm çalışanlarımız tarafından disiplin haline
getirilmesinin sürekli eğitimlerle mümkün olduğunu bilerek dinamik ve gelişen bir
sistem kurmayı,
 
* Memnuniyetlerini ölçmeyi ve sürekli iyileştirmeyi,
 
* Etik kurallara uymayı,
 
* Gelişmeyi hedef alarak ölçülebilen ve değerlendirilebilen bir sistemle verdiğimiz
hizmeti sorgulayarak, sürekli iyileştirme anlayışı ile hizmet sunmayı,
Taahhüt ederiz.